Gebeanne06 6 hafta 2 günlük gebeyim bugün kontrole gittim kalp atışını dinledik doktor sağlıklı dedi bir sorun yok dedi akıntılar normal dedi ama eve gelince kahverengi akıntı oldu ne yapmalıyım normal mi
fizikcianne Gebeanne06 bende 2 gündür aynı şeyi yaşıyorum 4+2 yim daha insan korkuyor. Ama bir çok kişi yaşıyormuş bu durumu. Kahverengi olduğu sürece sıkıntı yokmuş. Önemli olan kırmızı olmamasıymış
esila-demir Gebeanne06 hamilelikte normal değil devam ederse acile gidin mutlaka. Yerleşme kanaması falan diyende oluyo tabi ağrın var mi
Meralaslann1 Gebeanne06 bende 6+5 haftalığım kahverengi pıhtı şeklinde az az oldu bendede doktora gittim bugün baktı herhangi bir sıkıntı görmedi sizde kanamanız yoğun olmadığı sürece telaşlanmayın
Yasomia Gebeanne06 bende 6 haftalik hamileyim. Bende 2 -3 haftadir oluyor ara ara. Bitmek bilmedi. Bazen cok ayakta kaldgmda , yurudugumde. Doktor ilk 3 aylik donemde bu lekelenmelern normal oldugunu soyluyor her gittigimde, bir sorun olmaz insallah.
Gebeanne06 Teşekkür ederim bende öyle okudum bugun ultrasona da girdim bir sorun olsaydı soylerdi diye düşünüyorum
merve_bulut İlk haftalarda bende yaşadım kahverengi akıntıyı ve benim kanamadan sonra kahverengiye dönmüştü. İçerde kalan kanı atmışım. Doktorum açık renk olmadıkça korkma demişti