Tugceee95 Fatmayildzz 3 ay kullandım sonra bıraktırdı doktorum vıtamıne gectm bende bı yan etki yapmadı
Asya_12 Fatmayildzz ben şuan kullanıyorum ama beni çok kötü yapıyor bir gün içmeyi unuttum o gün boyunca çok iyiyiydim zaten o zaman anladım beni kötü etkilediğini çarşamba günü randevum var doktora danisacqgim bu konuyla ilgili
ZmrtDilaa 12 hafta Girdim Bıraktık İlk Üç Ay Ve 12 Haftaya Kadar Kullanmak Gerekiyormuş Sizler Ne Kullanıyorsunuz benim kullandığım regenesis max tek bu
Asya_12 Aşırı derecede halsizlik oluyordu yataktan cikamayacak derecede ve uyuyamıyordum bunu doktora söyledim yeni bir ilaç yazdı onu kullanıyorum şuan çok iyiyim Fatmayildzz