blackberry118 Canım bence ebeler yaptıramaz ücret öderken ebelerle dogum yapmanin ve doktorla dogum yapmanin ucretini ayri aliyolar anadolu da boyle mesela medikal de nasil bilmiyorum ama sen hastanede danismaya sor doktorunla normal dogum yapma meselesini