Ebruznnn iki gündür bel ağrısı ve karın ağrısı yaşıyorum ve sürekli çişim geliyor vajinamda baskı ve ağrı da hissediyorum sizce doktora gitmeli miyim ikinci hamileliğim ilki sezeryan olmuştu ne yapsam bilemiyorum yaşayan var mı? 32+4teyim bu arada
Asenaaaagok Ebruznnn Karın ağrın varsa git vajinada baskı normal ama ağrın varsa tabiki doktoruna gözük
Ebruznnn Asenaaaagok duş aldım iki kez ama özellikle yatınca sanki adet sancısı çekiyorum gibi belden beri ağrı oluyor su veya nişan yok diye gitmekte kararsız kaldım
Asenaaaagok Ebruznnn Doktoruna gözük canım illa nişan gelecek diye birşey yok seni korkutmak istemem içinin rahat etmesi için git