Tubazeynepalin 34+1 haftalık hamileyim bebeğin kafası aşağı dönmüş tamamen acaba ne zaman doğar bilginiz var mı
Mrvmrv-- Tubazeynepalin benim 26. Haftadan beri aşağıda şuan 34 e gidiyoruz aşağı dönük olması sizi korkutmasın doktorlar sezeryan bile olsa aşağı dönük olması daha iyi diyolar
Bernnnaaaa Tubazeynepalin başı dönünce doğum başlamaz ki sadece olması gerektiği gibi şuan. açılma olursa o zaman doğum çok yakın demektir
Aynurdokuz Tubazeynepalin Haftadan beri baş asagidaydi bugün 40+2 olduk malesef hala inmemiş yarın mecbur olarak sezeryan giricem
Tubaut Tubazeynepalin benim en baştan beri baş aşağı duruyor doktorum bunun tek başına birşey ifade etmediğini söylemişti