Bayanminyon07 20+2 yiz haftaya detaylı ultrason var onu bekliyoruz 😊 alışverişe baslamadik çok heves ediyorum hangisinden basliycam bilmiyorum henüz 😍😍
Kardii Bayanminyon07 aynı bende detaylıyı bekliyorum ne olur ne olmaz diye 19+1 im bende 23 kasım detaylı ultrason ben zıbın filan almayı düşünüyorum 2 3 tane anca alırım 😄