Gonul00 benim 17. Haftada bir hafta ileride görünüyor gelişimi dedi doktorum 21. Haftada detaylıdaki doktor tam gününde dedi geçen gün 25. Haftada yine 1 hafta ileride görünüyor gelişimi dedi kendş doktorum. Ama şekerle ilgili bir şey söylemedi bir iki hafta ileride ya da geride olması normal bir durummuş. Bu Perşembe şeker yüklemem var o zaman anlarız ama şimdiye kadar hiç şeker konusu geçmedi