Selam kızlar bugün sabah kan görerek hastaneye gıttım ve alttan muane ettıkten sonra rahım ağzım yumuşamış erken doğum riskim varmış oğlum erkenden gelmek ıstıyo ama daha çok küçük 2200 gr cıger geliştirici iğne yaptılar benm gıbı olan varmı kaçıncı haftanızda doğurdunuz iyi hıkayeler duymaya ihtiyacım var 😞