minnosanasi Selinaksu91 ilk hamileligimde 4 ayda boyattım doguma kadar 3 kere boyattim. Yine hamileyim 4 aylik oldum gecen hafta boyattim. Sacimi boyatmadan kendimi cok kotu hissediyorum kirmizi cizgim 🤷♀️
Papatyaaaaaa Selinaksu91 ben normalde ayda bir saç boyayan insanım ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri riske atmamak adına boyamadım. Bir başka doktora sordum o 3. aydan sonra boyayabilirsin dedi. Kendi doktorum önermedi. Bende boyamıyorum 😂
Gizemelzemkerem Bende bugün doktoruma sordum röfle yaptırabilirsin ama dip boya olmaz dedi kafa derisine boyanın deymemesi gerekiyo dedi
Liliales Selinaksu91 ben de 20-21 hafta gibi boyadım saçımı doğal boyayla. Bir de 31-32 gibi boyarım. Watsonsta biomagic diye bir boya satılıyor çok zararlı kimyasal içermiyor normal boyalar gibi kötü kokmuyor onunla boyadım beyazları da çok güzel kapatıyor
adatuna Karnındaki bebeğimin saçımdan daha önemli olduğunu düşünüyorım. O yüzden boyatılmamaşı bence.