18+4 riskli hamilelik geçiriyorum hanımlar anlayışı olan varsa lütfen yazsın bana cift kopmam var ama tam şekilde değil ben Azeri olduğum üçün anlata bildimmi bilemiyorum doktor yatak rejmi uygulamamı söyledi ayaklarımın altına yastık koyuyorum bunu yaşayan varmı aranızda sona kadar sürdümü??