Ayyuce34 Merhabalar. Bu uygulama üzerinden 11+3 gözüküyor bebeğim, doktor ise 7haftalık demişti geçen hafta için.Arada ciddi bir fark var.Siz bu sorunu yaşadınız mı?Doktorların ultrasondan ultrasona da fark oluyor. Hangisini baz aldınız?
anneoluyorm_ Ayyuce34 Ultrason da benimki de 4 gün filan önde gözüküyordu ben son adet tarihini baz aldm