Yenianne-38 Regl daha 1 hafta var hafiften kasık agrım var yoksa bu ayda mı olmayacak 😞 şimdi erken olur diye test de yapmıyorum.
Armess_loya Yenianne-38 canım sadece bu belirtiye göre yorum yapmak doğru olmaz. Adetin geçsin test yaparsın böyle kendini dinleyerek belirti arayarak daha stres üzüntü yaşarsın. Bırak akışına günün geçsin o zaman rahatlarsın🌸