Herkese merhaba. 15+5 haftalık hamileyim. Bebeğim bir hafta önden gidiyormuş yani 16+5 uyumluymuş. Doktor da biraz göbekli dedi. Bir sorun teşkil eder mi diye sordum yok dedi ama bir de size sorayım dedim. Belki sizin doktorunuz farklı bir şey söylemiştir diye. Çünkü burada bir kere okumuştum sanki önden gitmesi şekere bağlı olabilir demişlerdi.