Benma Kızlar 24 haftalık olduk nezle oldum başım ağrıyor burnum gözüm yanıyor sulanıyor ne yapsam bilemedim parol tek içebiliyorum ama içmek istemiyorum
Ezgikrkl Benma Bende 35+4 haftalığım doğuma çok az zaman kaldı parolu 10 kutu içsem yine fayda etmez bende nane limon içiyorum bol bol portakal limon yiyorum çok feci hasta oldum 😔 sizede çok geçmiş olsun ❣️🤲
minikpankekim Benma 9 ay boyunca hasta olmadim.su son gunlere nasil basardim inanamiyorum. Heryerim dökülüyo🤦♀️ ihlamurdan baska bisey icmiyorum
essese Çok geçmiş olsun öncelikle. 5 gün ben de dediğiniz şekilde çektim maalesef. Nane limon, meyve vs hiç bir şey etki etmedi bana en son acile gitmek zorunda kaldım. Alerji hapı verdiler orada. doktoruma da danışarak kullandım o şekilde toparladım.
Ececec Ben de 18 haftalığım inanılmaz ağır bir grip geçiriyorum. İlaç kullanmamaya çalışıyorum bol bol portakal yiyorum çorba falan içiyorum. Dün biri ılık su limon bal karışımı önermişti denedim ama bir işe yaramadı galiba :( bi daha denicem bakalım.
Benma @Ezgikrkl sizde dikkat edin vallahi ya zaten parol anlık iyi gelirse gelir bazen faydada etmiyor belki acil serumm veriyor o şekil yaparim
Benma @essese sizede geçmiş olsun bende meyve vs yiyorum ama bakalım çok kötü olursam acile giderim serum verirler belki iyi geliyor o ama baş agrisina bile gelemiyorum rabbim kimseyi derde sokmasin 🥺🙏
Irazz12 6 gundur hastayim, serum yaptirdim ona ragmen rezil haldeyim. Serumada parol ve C ve B vitamini koydular gebelikten dolayi. Hic bir sey fayda etmiyor, perisan oldum
Benma @Irazz12 ya geçmiş olsun hastalık zor maalesef rabbim şifa versin ben ilk gebe olduğumu öğrendiğimde iyi geldi sanki öyle hatırlıyorum seruma ne katıyorlar bilmiyorum ama