Geces Hanımlar selam :) 5 aylık hamileyim diplerim ve beyazlarım geldi boyamak istiyorum hangi markayı kullandınız organik boya önerebilecek var mı ?
Fatmaa04 Geces tavsiye etmem açıkçası dip boya önerilmiyor genelde yine de siz bilirsiniz 😊 iyice araştırın derim
neanladinyurdagull Asli1923 teyzem kuaför bizzat bende çalıştım dip boyası hamilelere yapmıyoruz bitkisel boyalar var lakin içerikleri yinede çok temiz değil ve berbat bir kokusu var