M_22 Kızlar 14+4 teyim inanılmaz diş ağrısı cekiyorum doktorum izin verirse cektiricem ama korkuyorum ya bebeğe bişey olursa acaba cektirmesemmi
Eceaysezdmrr M_22 son 2 saattir Bende inanılmaz agrı cekıyorum dişten Allah yardımcımız olsun ama ben dayanma taraftarıyım ne kadr olsa ilaç verıyolar 31+2 yaz bizde
Symakkus Doktorunuz izin verirse bi sakınca yok bence ama benim bildigim ikinci trmester da sadece işlem yapılıyo ilk üç ve son üç ayda işlem yyapmıyolar diye biliyorum