Kızlar şubat ayında regl oldum 5 gün cuma günü sadece 1 gün kahverengi lekelenmem oldu normalde 25inden 25 ine oluyorum 5 gün lekelnme olunca ertesi gün kasık agrım da hafif ağrım oldu sonrada arada sırada ağrım var 5 gün var daha reglime test alsam gene ya olmazsa yoksa diye endişe ediyorum ama sizce yapıyım mı yoksa 25 ine kadar bekleyip eğer regli olmazsam o zaman mı yapıyım test????