Eda_1 gebe kalmışsınız tüpleriniz açık belli ki, fakat şöyle durum var rahim filmi tuba geçişleri sıvı birikimi olup olmadığına geçişlerde sorun olmadığında bakılır ğer sıvı birikimi varsa, düşük yapabiliyor bu yüzden doktorunuz rahim filmi istemiştir. İsterseniz bir kaç ay sponten deneyin gene düşük olursa o zaman muhakak çektirin 🌸