aleeyllz12 Mr29 yaa benim doktorum da aynı şekilde 12.haftada yorum yapmadı tarama testinde yine aynı şekilde. Haftaya randevumuz var inş öğreniriz. Çoğu kişi tarama da öğrenmiş bile 😂🤷♀️
Mr29 aleeyllz12 taramayla nasıl öğreniliyor ki merak ettim.Benim doktorum kesin ve net 16 ve 20. Haftalar dedi.Hayırlısı olsun insallah içinizde bir his var mı peki 😅
aleeyllz12 minik-anne2323 Yaa evet bi tık erken ama biz karar verdik bakalım cinsiyete göre koyucaz 🥹❤️
Ece111 aleeyllz12 amin canım hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin inşallah 🙏tabi haber veririm sizde haber verin🤗
Elifeski22 Arada mide bulantısı kusma oluyor..onun haricinde güzel çok şükür 🥰 12 haftalıkken gittim doktor cinsiyet için erken dedi 1 ay sonra gel dedi 3 hafta sonra öğreniyorum inşAllah😍
aleeyllz12 Hatice_123456 Ay bacım valla al benden de o kadar hala midem bulanıyor 🤦🏻♀️ inş atlatırız ya
aleeyllz12 Seval2468 kesinlikle öyle yapın bizim ki ilk diye alıcam ama abartmayı düşünmüyorum hızlı büyüyorlarmış giyemiyorlar
aleeyllz12 Hatice_123456 İnşallah canım illa ki geçicek 16.haftaya kadar pik dönemi diye biliyorum. Herkeste değişir tabi ama
aleeyllz12 Mr29 ya tarama testlerinde ultrasonda detaylı bakıyorlar ya hani gözüküyormuş yoksa benim doktorumda 16.haftada öğreniriz demişti. Valla sağlıkla gelsin ama erkek hissediyoruz 🥹 bebişi görenler de erkeğe benzediğini söylüyor 🤭❤️😂
Mr29 aleeyllz12 hayırlısı olsun inşallah ben niyeyse daha bir tahminde bulunamıyorum😅Ama bir kaç kişi kız dedi bakalım😅
Aysemhmt aleeyllz12 merhabaaa bol uykulu dönemler geçiriyoruz erkek dedi ama henüz çok küçüktü söylediğinde 20 gün sonra net olarak söyleyecek nasipse
Aysemhmt Mrszeyna bnmde süpriz oldu hatta şook yani nasip işte bnmde 2 oğlum var bu kezde erkeğe benzetti hep bi kızım olsun istiyorum hemde cok ama sağlıklı olması en önemlimlisi
Aysegul_3838 Aysemhmt benim de iki oğlum var kız hissediyorum gönlümde kızdan yana rabbim gönlüne göre versin inşaallah