Esal2561 geçmiş olsun ama bazı kadınlar beta hormonu salgılayabiliyor bu yüzden 5 ve üstü gebelik sayılıyor birde adet gecikmesi çok uzun süre olmuş geç döllenme olsa hadi bu haftada kalbinide dinlerdiniz keseyide görürdünüz.İstiyorsanız inşallah rabbim kucağınızı doldursun ama bir şüphe olsaydı zaten doktor soylerdi🙏