Meltemgnss 9+4 teyim. Bedenim bana o kadar ağır geliyor ki gebe olmak bu kadar zor muymuş diyorum mide bulantılarını katmıyorum bile. Sürekli uyumak istiyorum çalışan biriyim ve eziyet dolu geçiyor her saatim .Zombi gibi ayakta durmaya çalışıyorum…daha ne kadar sürer ki bu durum 😔
Hulyakkus Meltemgnss daha çok basindasiniz progesteron hormonu yükseldikçe uykuya meyil oluyor yorgunlukta cabası 3. Aya kadar devam edebilir ki bünye meselesi
gzl_2320 Meltemgnss evet benimde yorgunluk, uykusuzluk, bulantı, kusma (her gün 2 kez olurdu bazen 3) olmuştu olası şeyler ama geçiyor merak etmeyin sabredin ben 14. Haftama kadar çok çektim. hamileliğin 2. Trimesteri gerçekten tatil gibi geçmişti
AsyaCngz55 Meltemgnss bulantım falan hiç yok ama yorgunluk hissi ve uyku çok var. Bugün doktorumla görüştüm multivitamin yazdı bir de demir depoların düşük ondandır dedi. Sizde bir baktırın isterseniz belki faydası olur
Asyacata Benimde 4. Haftadan (suan 10. Haftadayım) bu zamana kadar bayağı zordu. Hem kusma mide bulantısı hem uyku. Ben de çalışan biriyim. Evde sürekli uyuyordum. Kusma ve bulantı işini ilaçla çözdüm. Yoksa asla yemek yiyemiyordum. Hala da ağzımın tadı kötü. Yine ilaca devam ediyorum. 1-2 hafta daha sürer dedi dr. Fakat ben suan yine de daha iyi hissediyorum. Zamanla geçecektir diye düşünüyorum.
Meltemgnss AsyaCngz55 Haklısınız benim sadece ilk trimesterde istenen rutin kan tahlillerime bakıldı detaylı vitamin vs bakılmamıştı tekrar kontrole gittiğimde bakılsın isteyeceğim
gzl_2320 Meltemgnss inşallah en yakın zamanda normal haline dönersin sadece birazcık daha sabır gerekiyor 🙏
Oznur-96 Meltemgnss bende gebeyim canım 27+1 haftalık 24 den beri geceleri uyuyamıyorum tuvaletten dolayı 30 dan sonra daha fena diyolar
Meltemgnss Oznur-96 Ben şimdi bile gece 5 kere en az lavabo için uyanıyorum sonraki aylarımı hiç düşünmek bile istemiyorum neyse bebiş sağlıklı olsun da