Kızlar bugün kontrolüm vardi yine cati muayenesi yapıldı hâlâ hic açıklık yokmuş. Doktor çarşambaya kadar doğumun başlamasaydı suni yolla çarşamba günü yani 40+2 de baslatiriz en fazla o zamana kadar bekletirmis bebegin kilosu da gittikçe artıyor normal doğum için sıkıntı olabilir