Doktorum normal doğum yaparsın dedi 39+3 ve sancım geldi 12-13 saat sancı çektim 2cm açıldı ve ben sezeryan istiyorum dedim şuan da sezeryan ağrısı çekiyorum ama en güzeli sağsalim bebeğim yanımda. İlk hamileliğim olduğu için ağrılara katlanamadım:( ve alttan muayene fobbyim vardı zaten en fazla iki kontrol yaptırdım sancı esnasında ve çok kasıldım :(;(