ozle34 yok maalesef ben de ilk bebeğime hamileyim, tansiyonum arada yükseliyor çeltiklenmem var. Siz tansiyonum yüksek deyince acaba böyle bi durumdan kaynaklı mı ondan mı korkuyorsunuz diye öğrenmek istedim. Zaten 37. Hafta prematüre sınırı eşiği, lütfen üzülmeyin, korkmayın. Bebeğiniz bahar ekinoksunda yenilik ruhuyla size çok iyi gelecek, bu dönem kendinizi çok iyi hissedeceksiniz kıymetli bir dönemdeyiz. Allah sağlıkla eline ayağına kavuştursun. Tıbbi durumlar da inanın kimsenin 100% tam istediği gibi olamıyor, gerçekten kadersel diyebiliriz😊