Zeynep30 Oznurboluzun evet çok şükür heyecan korku özlem hepsi bi arada sağ salim kavuşuruz inşallah yavrularımıza 😇 cinsiyeti ney bebişinizin
Zeynep30 Ecrinimleyla iç zıbın olarak mı geçiyor bilmiyorum tam canım ama çok lazım diyorlar Yenidoğan için ben aldım 6 7 tane var zaten bebek mağazalarında sorsan gösterirler
aysess dogamoms Ben 30+5 deyim canım eşyaların bir kısmını yıkadım , utulemeyi hastahane çantasını Aralık başı yapmayı planlıyorum 34. Haftada
Newmom Zeynep30 calistigim icin anca bu hafta sonu yıkayıp utulemeyı dusunuyorum her seyini. Bunları yapmısken hastane cantasını da hazırlarım ne olur olmaz
Deletedmom4793 dogamoms ben de 29+1 ama çanta hazırlamadım henüz alışverişi tamamlandı odası gelsin kurulsun eşyaları öyle yıkayıp ütüliycem yani 4 haftaya kadar inşallah bence daha vakit var
DilekayiroluAy 32 de hazirlamayı düşünüyorum bende nasip kısmet. Sağ sağlim dogsunda gerisi olur hicc sıkıntı değil kızlar