Bende de var kese oluştuğunda 2.5 cm idi 13. haftada 4,5 cm olmuş. Ağrı düşük ve erken doğuma neden olabilir dedi doktor, sonra da çok da sıkıntı olacağını düşünmüyorum dedi ben de kötü düşünmemeye çalışıyorum 15 haftalığız şimdi çok şükür aman aman bi ağrım olmadı umarım sorunsuz devam eder 🫣