Anneolmahayali1 evet tüp bebek
Biz sadece tüp bebeğe 37,900₺ ödedik
6,850₺ rahim dinlendirme oldu
8,200₺ kalan embriyoların dondurulması için ödedik bunlar sadece merkeze ödediklerimiz
Ayrıca ilaçlar var onlarda yaklaşık 20-25 tuttu sanırım bizim (eşimde kullandı baya onlar dahil)