Kızlar 37+2 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar her şey yolundaydı. Bebek ters duruyordu döner diye bekledik hep. Bugün kontrolde doktor boynuna kordon dolandığı için dönemediğini söyledi nts de de sancı çıktı ama 39 haftaya kadar bekleyelim dedi. Bebeğe bir şey olur diye korkuyorum daha önce böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu