Alpinannesi__ Elifmstf555 33+5deyiz gerçekten çok zorlayıcı geçiyor artık dayanamayıp ağlıyorum sabaha kadar sancıdan ayak ağrısından bel ağrısından midem aşırı yanıyor bir şişe şurup bitti bana mısın demiyor
THale Elifmstf555 35+3 … tükenmiş gibiyim şu son haftalar bi geçse de kavuşsak🥹 tekmeler iyice sertleşti. Yuvarlanıyorum artık top gibi
nur34_ Elifmstf555 temizlik asamasindyz canim islerim bitmeden bebiskom gelmesinnn🤭🫡ama hic enerjik degilim bu sekilde 2 hafta bile surer islerim
Ahsenimveben Alpinannesi__ günümu, aynı canım bende 33 artı 5 olduk 38 bitince sezeryan olacak benim 2. Sezeyanim
Seherak Merhaba bugün doktora gttik 35+2 14 nisan gün verildi herşey yolunda ama bebiş çok kılolu varmı kılolu olan bu kdr 3.400 çok fazla bi sorun olurmu şaşırdım
1234567890asd Seherak obez sınırın da olursa erken doğum yapıyorlar sağlık amacı ile ama doktorun sıkıntı yapmadı ise sıkıntısı yoktur
Elifmstf555 Seherak yaa maşallah sağlıcakl gelsin inş ben geçen hafta gitmiştim 2300 kilodaydı şuan 35+ 4 oldk
Seherak 1234567890asd doktor kilolu ama normal olarak degerlendırdı zaten planlı sezeryan tarıhımız var ama iki kezde kontrole çağırdı arada duruma gore hareket edıcez sordum evet kılolu oldugu için erken gelme gibi bir durum olmaz dedi annemde ablamı 4.200 doğurmuş
Elifmstf555 THale THale benimde aynı şekilde tekmeleri çok sert ve karnımda çok sert bian önce zaman geçsedw kavuşssak evlatlarımıza🌺
Elifmstf555 nur34_ benimde aynı şekilde ince temizliğe girilmesi lazım ama sağolsun gelinimiz ve annem biz yaparız dediler rahatım o yüzden☺️
nur34_ Elifmstf555 sagolsun lar bnada kayinvldm cagir gelirim dedide illa kndim yapcam icime sinmiyor 😪
Seherak aliandalina valla ben pek kılo almadım ama bebek almış 6 ay kustum sonrasında nasıl o kdr aldı ona ragmen şaşkınlık içindeyım inanın😀normal ev yemekleri yumurta yogurt süt ceviz balık et vs ne yenıyorsa yedım depolarım iyidi sanırım o döneminde de çekmiş beni sömürmüş bence kızım 😂😀
Setny Elifmstf555 çok yorucu 35+6 36 haftalık olucaz 10 Nisan doğum tarihimiz yeminle kıpırdıcak halim yok karnım çok aşagıda adım atamıyorum ve 27 aylık bi kuzum daha var evde birbirimizi bunalttık resmennn😞
Seherak Setny aynı durumdayım heran doğurcak gibi baskı var halsizlik had safhada benimde 14 nisan şuan 35+2yim
Elifmstf555 Setny kaçıncı haftaya aşaya düştü karnınız benim hala mideme baskı Yapıyo çok yoruldum artık aşa inse diye bekliyorum