Selam kizlar, ben bu sabah hastaneye kontrol icin gelmistim ama yatisim yapildi. Taniyonum 150/107 kanda hafif zehirlenme varmis, bugün kontrol altinda tutulcakmisim yarinda kan alinip suni sanci verilcekmis zehirlenme yükselmisse. Ben duydugumda cok agladim gecen sene ablami ve yegenimi kaybediyorduk nerdeyse tansiyon zehirlenmesinden. Basina gelen var mi varsa nasil gecti? Suni sanci dahami agrili oluyor normaline göre? Cevaplariniz icin Tesekkür ederim simdiden.