Selinaksu91 Doktora gidiyorum yumurta takibi için , 8inde yumurtlama olmuştu ,4 tane ve hepsi çok güzel demişti doktor , ondan sonraki günlerde ovulasyon testi yaptım hep silik çıktı bu şekilde hamilelik öğrenen var mı
Ginger_ Selinaksu91 canım benim 28 gün boyunca silik çıkmıştı testler böyle çift kırmızı görünce yumurtlama sanmıştım ertesi gün kan verip hamile olduğumu öğrenmiştim
Caglali Ben sıvı aldığım halde bugün böyle çıktı Sağ sol kasıkta batma Ve sol elimde kuruma mevcut( belirti mi bilmiyorum) Normalde ayın 15 te çatlama görmem gerekiyor
Selinaksu91 Caglali benim attığım fotoda en alttaki bugündü ve adetime 1 gün var ikiside kırmızı çıktı
Selinaksu91 Caglali adetime 10 gün kaladan beri kasık ağrısı bi ara bi bıçak saplanır gibi ağrı vurdu kalakaldım yerimde ilk defa yaşadım çok da umutlanmak istemiyorum 😔
Caglali Selinaksu91 benimde sizin gibi oldu ama ilk defa öyle kırmızı gördüm bugün benim adete 8 gün var ilişkiden 10 gün geçti
Caglali Selinaksu91 bende yarın kan vereceğim adetime 8 gün var Sağ sol batma gibi değilde sanki içerde kıpırdama hafif kaynama mevcut gibi 😂😂 Bugün sıvı aldığım halde ovulasyon ikincisi koyu çıktı
Selinaksu91 Caglali benimde 13 gün geçti yumurtlamanın üstünden yarın bende düşünüyorum kan vermeyi sizde buraya yazın hayırlısı olsun inşallah hakkımızda 🤲🏻🙏🏻
aysegulanne23 Ben hamileliğimi ovülasyon testiyle öğrendim. Şöyle ki t harfine denk gelen kısım sürekli kıpkırmızıydı, hatta c harfindeki kırmızı çizgiden daha koyuydu ve normalde yumurtlama olmayacak bir dönemimde bu şekilde şans eseri denemeyle görmüştüm. Yumurtlama zamanınız değilse testi yapar yapmaz t kısmı kıpkırmızı oluyorsa mutlaka test yaptırın
Selinaksu91 aysegulanne23 adetime bir gün var ve yumurtlama 8 martta olmuştu zaten yarın kan vermeyi düşünüyorum
Caglali Selinaksu91 verdim ama sonuç 1.20 Adeti bekleyecehim, adete 1 haftam var. Gebe olsam bile henüz kana geçmemiştir diye düşünüyorum.
Selinaksu91 Caglali ben veremedim bugün adet olmadım 2 gün daha bekleyeceğim emin olmak için bazen 1-2 gün atabiliyo 🙈 inşallah güzel haberler alırız
Caglali Selinaksu91 inşallah güzel sonuçlanir kasıklarıma ara ara batma var ama beni rahatsız etmiyor adete 5 gün var ama