KubraAydin ben çarşamba akşamı börek yapcam sahura insaAllah kalan yufkayla da sigara böreği yapıp buzluğa atıcam bi kac kere sahur için çıkarırım iyi olur diye düşünüyorum son ayımdayım daha fazla zorlanmamak adına :") ilk menüyü de orman kebabı pilav çorba şeklinde düşünüyorum ilk günler güzel şeyler yapayım sonradan doğum olabilir çünkü 😁🥰