Filiz7735 olmazsa olmaz olan peçete elini yıkamak için bir sabun hijyen konusunda biraz sıkıntı bazı hastaneler pek umursamıyor ben almıştım ama almasaydım zor olurdu çünkü ne pecete vardı nede elimizi yıkamak için bir sabun geriye kalanıda normal çantanızda olması gerekeni alabirsiniz