annesininkelegi Çocuklarımın arasında 2.5 yaş olacak insallahh. Böyle olanlar varsa 2. Bir arabayı aldınız mı?
Bebekdelisi annesininkelegi valla cnm 2 yasında bebegım var ıkız doğum yaptım ıkızlere aldım 2 yasında olan yürüyor cok asırı asırı yorulursa yanlarına bındırıyorum
neanladinyurdagull annesininkelegi 2 buçuk yaşında oğlum şimdi ikinciye hamileyim oğlumun arabasından hiç memnun değilim sepeti falan kırık maddi durumlardan dolayı yenisini almayacağım ama bence sizinde arabanız sağlamsa ikinci çocuk diye ikinci bir arabaya gerek yok o parayı başka şekilde değerlendirirdim şahsen
misirveannesi annesininkelegi kızım 14 aylık , 2 ay sonra bir bebişimiz daha olcak. Kızımın bebek arabasını kardeşi için kullanıcam. Kızım içinde ebeveyn kontrollü bisiklet aldım.
Seval2468 annesininkelegi bende aynı durumdayım 32 ay olacak araları oğlumda çok seviyor bebek arabasını asla yatirmaz kardeşini eminim. Normalde kendi yürür her yere gideriz ama bebek arabasına zaafı var
annesininkelegi neanladinyurdagull bende hiç masraf yapmak istemiyorum tek korkum oğlum aşırı seviyor bebek arabasında gezmeyi ve uyumayı. Kardeşinide kıskanıp bebek arabası diye tutturur mu diye düşünüyorum🙁😢
Bebekdelisi annesininkelegi bence şart degıl zaten suan dısarı çıksanız kesıf zamanı o kadar bıbmek ıstemez oldukı tutturdu yabına bındırın elınızdekı güzel ve sağlamsa degerlendırın derım
neanladinyurdagull annesininkelegi abi olduğunu anlatacağız bir şekilde yeni bir bebek arabası alsakta iki bebek arabasıyla gezemeyiz ki herzaman yanımda biri olmayacak sonuçta
Mihrimahvuslat Hayat şartları o kadar zorlaştı ki elindeki sağlamsa bir sorun yoksa alma bence çocuğum yok ama eğer olsaydı da fikrim yine bu yönde olurdu o parayı daha iyi bişey için değerlendirebilirsin 🙈
annesininkelegi Mihrimahvuslat cok iyi bir fikir gercekten bin tl ye aldıgım bebek arabam olmuş 10 bin tl inanaılır gibi degil hemde 2 yıl içinde
annesininkelegi Seval2468 bizimde aynı 31-32 ay gibi Allah yardımcımız olsun😁 şimdi kampanyaları görünce buradan da sormak istedim ama arada kalıyor insan zaten cok masrafımız var
Seval2468 annesininkelegi aslında bebek arabası yerine buyuk oğluma baston yada ebeyn kontrollü bisiklet alırım diyede düşündüm . Zaten iki bebek arabasını kullanamayız tek başımıza. Tek başıma giderken kucugu bebek arabasına oğlumu yürüyerek. Eşimle giderken birimiz bebek arabası birimiz bisiklet olarak düşündüm tek başıma uzun mesafe yapmam gibime geliyor oradada oğlum yürür parka falan giderken