iclaaall13 Haftada bebeğin aşağıda olma durumunu yaşayan varmı aranızda doktorum söyledi şu an bir risk yok ama olabilmesine karşı neler yaptınız
Gizzgzz iclaaall13 canım en başından beri aşağıda sürekli yatıyorum ben 29. Haftadayım baskı oluyor ayağa kalkınca