nur6565 10-15 dk sürüyor. Korkmayın birşey hissetmiyorsunuz. Bende rahim ağzı kısalığından 22 haftalık ikiz kızlarımı kaybettim. 7 ay sonra tekrar hamileyim 14.haftamda önlem amaçlı serklaj atıldı. Şuan 17 haftalığım. Herşey yolunda. İşime geri döndüm çalışıyorum. Pozitif düşünün hersey yoluna girer