arirangg Kızlar merhaba, TSH baktırdım bugün. 0.749 çıktı. Bir türlü yükselmiyor. Bu tehlikeli mi. Hamileliğimin başında da 0.835’ti. Belki yükselmiştir diye baktırdım daha da düşmüş. O zaman doktorum da hiçbir şey dememişti.
merve_bulut Canım benimde düşük doktorum düşük olmasının bebeğe bi zararı yok sadece sende kalp çarpıntısı vs. yapar demişti. Yüksek olmasın demişti hamilelikte