MeRvE3092 Selam hanımlar bende d vıtamını eksikliği vardı ılac alıyordum markası d Colofer jel seklınde gebe oldugumu ögrennce gecen hafta bıraktım bugün alıskanlık oldugu ıcın unutmusum aldım bişi olur mu sizce bilemedim içim rahat etmedi!
Ginger_ MeRvE3092 bişey olmaz canım zaten doktoruna d vitamini eksikliğini söylersen tahlille bakıp bir d vit daha verir ben de kullanıyorum coledon için rahat olsun canım
MeRvE3092 Ginger_ ne bilim canım telaş yaptım çarş sorucam gecen gittim çok yenıydı göremedik zaten o zaman telaşlandım bu sefer herseyı sorcam orucu da sorcam bakalm ne dicek