tugbakaraaer Benim bebegim de uyuyordu doktorum bunu duzeltmemiz gerektiğini söyledi. Ben emzirmeden önce algılarını açıyorum, çoğu zaman bezini önceden degistiriyorum, yüzünü pamukla siliyorum ya da ayagini gıdıkliyorum. Evin çok sıcak olmamasına, kıyafetlerinin cok kalın olmamasina daa dikkat edin. Tam doymadigindan yattığı için yatakta ağlıyor