mucizeyukleniyor haftayim bebeğimin kafası 37 hafta. Kimi doktor normal, kimisi fazla fark var takip edelim diyo. Varmı bu durumu yaşayan kızlar ?
Fahriye1937 Benim bebeğimin de 2 hafta ileride, benimki de erkek, genetik dedi bana da doktorum. Gerçekten babamın da kafası büyükmüş doğduğunda Aryast mucizeyukleniyor
Byr mucizeyukleniyor korkma hiç canım bizimde önde gidiyor 36. Haftadayiz sağlıkla gelecekler inşallah genetik oluyor hamilelik şekeri vs yoksa sıkıntı yapma kendine
Aryast Ben de aynı durumdayım maalesef. Ama olabiliyormuş böyle şeyler 🤷 genetik etkisi de varmış. Erkek bebeklerde de olabiliyormuş sıklıkla
mucizeyukleniyor Fahriye1937 genetiktir deyip içimi rahatlatmadi, ben dedim dayısınin amcasının kafası büyük diye ozaman belki olabilir ama detayli ultrason yapicaz 2 haftaya dedi bakalim🤔 bu arada benimkide erkek