Kızlar ben çanakkalede medicalpark cem beye gidiyorum öncesinde 3 kimyasal 1 boş gebeliğim olmuştu bu çok şükür herşey yolunda Ama doktor NIPT testi yaptıralım dedi o da baya bi maliyetli 9000 tl bu testi yaptırırsak 2li 4lü testlere gerek yok yani hepsini kapsıyormuş 2li ve 4lü testler nasıl oluyo özel hastanelerde falan fiyatları nasıl aşağı yukarı aynı mi acaba bi tarafın da yaptırma sonuçta Allah korusun bebek rahatsız bile olsa aldıracak mısın diyor kafam çok karıştı lütfen bana fikir verir misiniz sağlıklı olarak ilk gebeliğim hicbir fikrim yok