Btlklnc 38+2 de doğurdum komple uyutuldu kesilirken bilgim yok ama bel aşağısı ile uyuştursalarda hani dişçiye gideriz diş çekilir baskı hissederiz ama acımaz ya buda öyle ameliyathaneden çıkınca dikiş yerlerim çok acıdı ama o acı eşiğinize bağlı ben serum taktırırkenn ağlayan insanım yani çok düşük ama en fazla 10 dk sürdü hemen geçiyo ağrı kesici ile midem bulanmadı ama başım döndü fakat ne kadar yürürseniz o kadar kar hemen yürüdüm 10 dk içinde kendi başıma yürüyüp yattım sersemlik narkoz etkisi şöyle beni kendime gelene kadar ameliyathanede bekletmişler öyle yapıyokarmış gözünü açınca odaya çıkarıyolar ama inanın kendimi strese sokup korktuğuma feğecek hiçbirşey olmadı