Kaderim_0211 benimde dün aynı böyle cıktı tektar nst ye girdm tekrar cıtım acıklıgım olmadıgı için hazırlık agrıları dedi ve cuma tekrar cagrdı 40 haftalık oluyorum cuma günü bende hissetmyrm hiç birsey. Ama acıklık olmadan suni sancı insanı yorar en azından 1_2 santım olsa tamam derdm ama hiç yoktu evde bekleöeyi tercih ederm