byzahtb byzahtb 30 haftalıkken bebek kontrolüne gittim 38. haftada doğumun olacağını söyledi bebek koştura koştura geliyor az bir haftan kaldı dedi sizce doğru mıdır karar veremedim öyle diyorsa öyle olur mu doğum çantamı hazırlamalı mıyım ? Nst girdim o anda aynı anda ona da girdim kasılmalar yoktu normalde rahattım ama kafam çok karışık yani 38 veya 39 arası gelecek dedi bilemiyorum doğru mudur ?
3Tospikannesi byzahtb Canım demekki sağlıklı gelişimini tamamlamış doğmaya nerdeyse hazır demek ki 😊 sevin bence olabilir benim kızım 8 aylık doğdu oğlum 9.aya, girdi doğdu ikisi de küvezde, filan kalmadı ve normal oldular 😊 sağ salim kucağına alırsın insallah
byzahtb Busraakay_26 sezeryan demedi böyle giderse normal doğum dedi başı aşağıda dedi ama çok kararsızım yani 38 ila 39 haftalık ya doğum gerçekleşir mi yani burada benim pek anlayamadım ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı
byzahtb 3Tospikannesi Tamam teşekkür ederim saolunuz içimi ferahlattınız bebek koştu koştu geliyor 38 ila 39 olucak dedi sezeryan demedi böyle ilerlerse normal doğum dediler. Hayırlısıyla doğsun amınnn amın Allah razı olsun sizde sağlıkla büyütünüz