Aysel_krdg tubisssen canım doktora sordun mu benim de öyle oldu normaldir dedim bir kaç gün sonra kan verince değerimin düştüğünü anladım sen gecikme doktora git hemen
designermoms tubisssen kahverengi lekelenmeyle beraber ağrınız da var mı? Benim gebeliğimin başında da geldi doktorum progestan fitil verdi ne olur ne olmaz diye bir kaç gün kullandım sonra kesildi. şu an 26. haftamdayım çok şükür
Totanseyma tubisssen bende ilk test yaptığımda kahverengi böyle lekelenme oldu bir iki kere aynı güm sonra kesildi
gizemcivil tubisssen tubisssen canım bence hiç aksatmadaydın acile bile gitsen düşük önleyici iğne yapıyorlar proluton diye. Yarına bırakma geç olmasın
tubisssen designermoms sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ağrım yok. Ama Kasım ayında düşük yaptım 4 aylıktı hemde. Şimdi tekrar betam yüksek ve lekelenme olduğu için korktum
designermoms tubisssen geçmeden doktorunuza danışın progestan verebilir size o bebeğin daha iyi tutunmasını sağlıyor. Siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah geçmiş olsun
Yildizsevgi tubisssen ben reglime 5 gün kala gördüm o lekelenmeyi 5 gün boyunca tam regli günümde test yaptim beta 700 du progestan içtim düzeldi