Figennn canım ben 26+4 haftalığım, önceden doktor sana söyler bence çünkü bana kesinlikle şekerli birşet yiyip içmeden gel dedi😬 28. haftaya kadar yapılıyor, büyük ihtimal sana 1-2 hafta sonrasına randevu verir şeker testi için:) bende öyle yaptı çünkü 25 haftalıkken 2 hafta sonrasına randevu verdi oda yarın ztn:)