Emanetimi_bekliyorum Merhaba kızlar 37. Haftadayım . Aşırı şiştim çok kilo aldım nefes alamıyorum çok mutsuzum bebek doğmuyor ailem devlet diye beynimi yiyor artık doğurmak istiyorum hareket edemiyorum her yerim şiş çok bunaldım sürekli ağlayasım geliyor
ozgegundogdu1903 Emanetimi_bekliyorum az kalmış biraz daha sabret olumlu şeyler düşün pozitif olmaya çalış evde seni mutlu edecek şeylerle uğraş yürüyüşe git hava almak bebişe ve sana iyi gelecektir ve kulaklarını tıka kimsenin dediğine üzülüp takılma 🌸
tazecikannee Emanetimi_bekliyorum bende aynı mod dayım ama kendimi strese sokmuyorum dışarıya çıkıyorum gez dolaş eşinle rahatlarsın
AsyaveAnnesiii Emanetimi_bekliyorum bende 38 oldum bugün. Dışarı çıkmaya korkar oldum karnım ağrıyor sık sık sanki her an doğacak gibi hissediyorum. Onun dışında ara sıra yalancı sancı kasılma falan oluyor karnımda sertleşme bide sırt ağrım oluyor doğsa keşke ama benimki hiç gelecek gibi değil kafası kanalda değildi henüz 🥲
Papatyaa_01 Emanetimi_bekliyorum aynıyız ya, bugün bide bel ve sırt ağrılarım başladı inanılmaz bi ağrı doktor diyor şimdilik doğum için erken 41ide bulabilir diyor nasıl dayanacam ki arada ağlıyorum 😂