Bsrbrg Bugün tam 16. Haftadayım mültivatimine başlamam gerektiğini söyledi doktorum kullandığınız , önerdiğiniz vitamin var mı ?
Ruhsuz Bsrbrg ben de yarın nasipse 16 haftalık oluyorum, şimdilik kam ilaci ve d3 vitamimi kullanıyorum ,folikasiti 12.haftada kesti doktorum