Selam kizlar bebegim 2 hafta önden gidiyo ve ragim agzi acikligim var progestan fitil igne ve ciger gelistirme igne kullaniyorum bugün randevum vardi doktorum acilmamin baya ilerlerdiğin söyledi ve bebegimin her an gelebilecegini dedi eğer böyle birşey olursa en az 2 hafta kuvözda kalması gerektiğini böyle bir durum yaşayan var mı bebeğiniz sağlıklı doğdu mu ilersi için sorun cıktı mı