ASELHAN Kızlar 8 haftalık hamileyim aşırı belim ağrıyor bu ikinci hamileliğim ilki böyle değildi kuyruk sokumum bile ağrıyor normal midir ne dersiniz?
m_k34 ASELHAN bu haftalarda gayet normal ters bı durum yoksa kanama gibi bebek yerleştiği için bu ağrılar oluyormus bendede oldu .